doğruyu yapmak her zaman üzer

9 Mart 2009 Pazartesi - - 3 Comments

bazen zaman gelir, bir şeyleri bitirmek gerekir. istemesen de, sevsen de uzaklaşırsın sevdiğin şeylerden.
gereklidir.
öyle olmalıdır.
ve; olmuştur da.
şimdi elimde sayfalarca beyazlık var. çizgileri bile yok henüz.
eğri olabilirler cümlelerim ama doğruları söylerler her zaman.
düzensiz sayfalarda, benim kurduğum kusursuz düzeni bozamaz hiçbir insanoğlu.
sayfalarım ve kalemim elimdeyken, bilirsiniz; tanrı benim.
sadece birkaç kuralım vardı, bir elin parmaklarını geçmeyecek sayıda ve basitlerdi de. kurallara uymayan, oyunumun dışında kalır.
"hoş geldin" demesini iyi bildiğimi söylerler. oysa her "hoş geldin" yeni bir "hoşçakal"ın habercisi değil midir?
bardağın boş tarafı değil, anlayın artık. benim en iyi yaptığım şey hoşçakal demek. çünkü her zaman elde kalan tek şeydir. her şeyden geriye kalan, sadece bir hoşçakal.
hoşçakal...

This entry was posted on 03:46 You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 yorum:

LoLLa dedi ki...

:(
ben hiç yapamadım onu :(
irade mi bu? yoksa eşi benzeri olmayan üzüntü mü veda ettiriyor anlamadim, anlasam da yapamadım hiç. .

deliyimben dedi ki...

bazen sinir.
bazen üzüntü.
bazense olmasını istemediğin şeylerin gerçekleşmesi ve elde seçenek kalmaması.

votkaportakal dedi ki...

ne zaman hoşçakal desem hep içimden bişeyler kopup gider.